27 Haziran 2014 Cuma

Put Gönüllünün Şiiri

  benim gönlüm helvadandır sevgili;
  yol üstünde acıkırsan, kırar yersin.
  ayıp değil!
  hem bu seni kafir de kılmaz.

  dudaklarında "seni seviyorum"
  necromonicon büyüsü;
  -doğurma lütfen!-
  ikinci dünya savaşına doğuyorum mütemadiyen
  senin sesin sevgili, sesin lili marleen türküsü.

  zengin olacağım!
  proaktif davranıp babanı gafil avlayacağım
  çek defterine yedi haneli sayılar yazıp
  "kızının peşime düşmesi için kaç para istiyorsun?"
  demektir yapacağım!
  hodri meydan!

  tam zamanında doluyor ve boşalıyor binalara insanlar
  vakit neredeyse üçüncü dünya harbi
  ruhun bedenden taşma halidir bazen intihar
  ve ben,
  ben ölürsem sevgili;
  "dâni ki men zi âlem alguz seni severmin
  ger der berem neyâyî ender gamet ölermin."


  mektub!
  yalvar yakar olmak faydasız.
  gideceksin, gitmek zorundasın.
  menkîben gereği çöl yolundasın.
  benim gönlüm helvadandır sevgili;
  yol üstünde acıkırsan, kırar yersin.
  ya da bırakır avcuma;
  "Allah birdir!" dersin.

  -reddetmelerin de adabı olmalı.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder